Friday, March 6, 2009

Guys, I got mother flippin' SWAPLIFTED...

UPDATE: 5 of us so far victimized by the same account on MUA...

HOLY SHIT I don't think I've ever been so pissed...
MUA = no more for me. I'm done...
The chick fucking took my things, deleted her account and is now selling them online...

9 comments:

YingX said...

omg! thats is so scandalous!

cherz ...master said...

BOOO swaplifters! swaptawk!
report report report!!!

eyecon1219 said...

wtf ! are you serious ?! that's fucked up ! you should tell the person who's in charge of the website where you swapped from ! see if they can give you something or whatever. damn...hope you feel better.

jooLee said...

ya i don't even think i can do swaptawk i don't have 20 tokens =(

valiohh said...

omgshh!
what a beeetch.
that's serious eff'd up shit.

Joyce said...

oh wow that sucks. I'm so sorry! That's so low of them to do something like that.

~Mel said...

OMG!!! i would be so pissed too!! grrrrrr..

XINAR0X said...

HEY THERE SEXY! I AWARDED YOU! ;)

Whit said...

aww babe that happened to me too!! her username was glasseyedpeas- she took HUNDREDS of dollars worth of unused MAC!! I understand exactly where you're coming from. And btw, swaptawk cannot do anything- it's just a bunch of chicks talking sh*t on other people. :(